Re: kacpi oszalało

User Wojciech Ziniewicz wrote::
On Fri, 17 Dec 2004 23:45:12 +0100, Debian User <byrek@viper01.ath.cx> wrote:
On Fri, Dec 17, 2004 at 07:21:05PM +0100, Mateusz Łoskot wrote:
> Witam,
>
> Wyskakuję z X'ów a tam na ekran sypią mi się jak śnieg
> takie komunikaty (syslog):

proszę się nie martwić o temperaturę :)

no ale zawsze lepiej aby nie była zbyt wysoka ;-)

z doświadczenia wiem że athlony wykładają się przy 150-170 C a
pentiumy przy niewiele (ok 20 C) mniejszej temperaturze. :) gorzej z
płytą główną.
A co do ACPI to ja bym osobiście z niego nie korzystał ,chyba że jest
bardzo potrzebne.

W sumie to moje "pierwsze ACPI" to i pewnie nie do końca
kumam czaczę ;-)
Potrzebne mi o tyle o ile, w zasadzie sam nie wiem.
Nie korzystam z suspend czy innych tego typu funkcji
Korzystam z zarządzania baterią (stan) ;-)

> A jaka płyta główna???

Hm, żebym wiedział.
Nie mam dokumentacji. To laptop ARISTO, taka polska marka co to bardzo
brzydkie obudowy stosuje. Raczej wsio na Intel'ach, proc. PIII 700 (Coppermine) z jakimś tam Mobile...coś chipem, "laptokowym" znaczy się.

Mateusz Łoskot, mateusz (at) loskot (dot) net
Registered Linux User #220771, Debian (Sarge)