Re: kacpi oszalało

User Debian User wrote::
On Fri, Dec 17, 2004 at 07:21:05PM +0100, Mateusz Łoskot wrote:
[...]
#v+
Mutexes are a method used to be sure two threads, including the parent
thread, do not attempt to access memory at the same time. #v-

Wiem co to Mutex i raczej rozumiem "ideję",
ale w tym kontekście nie bardzo potrafiłem problem rozwiązać.

Czy ktoś mógłby mi powiedzieć, czy to jakieś przegrzanie
spowodowane XMMS-em, czy może ...no właśnie co?
Twoje jajko jest nieświeże albo sprzęt do kitu. Osobiście stawiam, że
masz jajko w okolicach 2.6.4[1] i to wina acpi.

Posiadam 2.6.8.1.

Czy w ogóle obawiać się, że software spali procesor?
Nie obawiałbym się, chyba, że procesor ma logo AMD na obudowie ;-)

[1] U mnie acpi powodowało wykładanie się jajka podczas/po wykrywaniu
cdroma.

:-]

Mateusz Łoskot, mateusz (at) loskot (dot) net
Registered Linux User #220771, Debian (Sarge)