[OT] Re: [debian-pl ;]

Dnia 15:34 17.12.2004, Marcin Owsiany napisał(a):
> Z uchem już lepiej, więc dorzuciłem sobie jeszcze flagę "h" do pierwszej
> linijki (nie chcę sobie popsuć treści), a w drugiej zmeniłem "g" na "i",
> i nieco zmniejszyłem ogólność regexa.

w temacie dałem [OT] na początku - usunęło Ci? :)

> Mam prośbę: jeśli już prosisz o Cc, tzn ustawiasz mail-followup-to, to
> wstawiaj do niego działający adres.

O, nie wiedziałem że proszę o Cc dzięki. :] wrzuciłem 'unset followup_to'
do .muttrc - mam nadzieje, że pomogło...

A taki nie działający adres się bardzo przydaje, bo zaskakująco wielu
użytkowników Debiana nie potrafi skonfigurować programu antywirusowego w
swoich Windows ;) od kiedy go ustawiłem mniej robactwa ląduje w mojej
skrzynce...

pozdrawiam
--
              ..:: Kamil Strzelecki = esack at dharma.one.pl ::..

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
       We don't believe this to be a coincidence." --Jeremy S. Anderson