Re: Oidentd - HelP!!

Witaj Mały,

W Twoim liście datowanym 15 grudnia 2004 (19:54:04) można przeczytać:

> Witam
> Mam kompa w sieci lokalnej na który są przekierowane ( z rutera
> sprzętowego ) różne porty np 22,80,113 itd...
> Zaisntalowałem na tym kompie oidentd.
> oidentd.conf jest taki:
>  default {
>         default {
>                 deny spoof
>                 deny spoof_all
>                 deny spoof_privport
>                 allow random_numeric
>                 allow numeric
>                 allow hide
>                    }
> [...]

Po prostu jest coś spierniczone i niema identa dla użytkowników za
masq. Też się z tym męczyłem i wiem, że przedtem działało.
A teraz połączenie dostaje status no-user czy jakoś tak.
Co ciekawe jak się łączy z samej maszyny to nie ma problemu.

--
Pozdrowienia,