Re: Samba time out.

On Wed, 15 Dec 2004 19:17:19 +0100, Wojciech Ziniewicz
<wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:

> nie.. to nie to bo przedetem działało a kernel z imaga.(niestety nie
> miałem jeszcze czasu rekompilnąć a działa -_- )
dobra... to teraz jest tak
-----------------------------
root@avalon:~# ssh serwer
Last login: Wed Dec 15 18:00:31 2004
serwer:~# vim /etc/samba/smb.conf
(..dokonuje zmian w confie...)
serwer:~# /etc/init.d/samba restart
Stopping Samba daemons: nmbd.
Starting Samba daemons: nmbd.
serwer:~# exit
logout
Connection to serwer closed.
root@avalon:~# cd /home/serwer/d
root@avalon:/home/serwer/d# >a
root@avalon:/home/serwer/d# ls
a      filmy     gry     mp3
root@avalon:/home/serwer/d#
---------------------
stworzenie pliku trwało ok. 5-10 s przy czym dmesg na stacji powiedział :
"smb_trans2: invalid data, disp=0, cnt=0, tot=0, ofs=0
smb_add_request: request [c35c3e40, mid=3] timed out!"

Teraz wiem już na pewno po sprawdzeniu wszystkiego co się da że jest
to wina samby bądź/i kernela. Kernela tez w zasadzie powinienem
wykluczyć po przedtem (możliwe że przez jakimś updatem) działało.
Prawdopodobnie trzeba się będzie jeszcze pokręcić na listach
dyskusyjnych albo nie wiem.
Jeszcze jakieś sugestie ? Dać jakieś logi albo coś sprawdzić ??

p.s. chyba zgłoszę buga -_-
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com