Re: najlepszy x-term

On Tue, Dec 14, 2004 at 08:41:29PM +0100, Marcin Owsiany wrote:

> Konkrety ludzie! Konkrety!

Tak sobie przeczytałem wątek i o konkrety trudno. Większość argumentów
jest od rzeczy (typu 'a bo ja używam'). Najlepiej, jak samemu
potestujesz - zobacz na rozmiar pliku, szybkość uruchamiania, obejrzysz manuale - co który umożliwia, itd.
A tak szczerze mówiąc, to możesz to posprawdzać samemu, bo to nie jest
zbyt trudne, a zapewne nikomu nie będzie się chciało robić specjalnie
dla ciebie... ;)
--
Michał