[debian-pl ;]

Witam

Jestem to nowy ale myśle że moge coś zasugerować... Mianowicie czy nie
lepiej by sie czytało liste gdyby do tematów wiadomości był dodawany
przedrostek mowiący skąd ta wiadomość przyszła np. [debian-pl] - tak jak
jest np. na Slackliscie. Moze nie jest to aż takie ważne ale jak
subskrybuje kilka list i żadna nie dodaje tego przedrostka to czasami
mozna sie pogubić skąd dana wiadomość przyszła... wiem wiem wystarczy
spojrzec na adres ale chyba fajnie by bylo gdyby było to już zawarte w
temacie... nie sądzicie że byłoby to jakieś udogodnienie?

Piotrek "pegas" Gaszczyński
http://bsd.miki.eu.org/~pegas