Re: najlepszy x-term

15.12.2004 pisze Bogdan Baraszkiewicz (bogi@voruta.eu.org):

> Obecnie używam multi-gnome-terminal -- konfigurowalny, są taby,
> możliwość dodania do ,,zakładek'' często używanych poleceń (np.
> logowanie się przez ssh na różne maszyny), szybki dostęp do terminala
> jako root, pionowy i poziomy podział okien (rewelacja!). No i
> przezroczystość, jak dla kogoś to ma znaczenie.

Ja osobiście bardzo sobie chwalę konsole; jedyne czego mi w tym
emulatorze terminala brakuje, to bezpośredniej reakcji na URIs. Poza
tym jest wszystko, czego mi potrzeba: kilka sesji w jednym okienku,
możliwość dowolnego definiowania sesji oraz brak konieczności
definiowania kolorów terminala w pliku zasobów ręcznie.

Wcześniej używałem xterma.

Jubal

--
[ Miros/law L Baran, baran-at-knm-org-pl, neg IQ, cert AI ] [ 0101010 is ]
[ BOF2510053411, makabra.knm.org.pl/~baran/, alchemy pany ] [ The Answer ]

      Law of the Perversity of Nature:
        You cannot successfully determine beforehand which side of the
        bread to butter.