Re: najlepszy x-term

> Wedle zyczenia :)
>
> xterm: -- szybki,
>           zero zwieszeń i dziwnych zachowań
>           ogólnie rozpoznawany przez prawie wszystko ($TERM)
>           przyzwyczajenie ;-)
a do tego 'flexible' jak cholera ;) A co do zmiennej $TERM, to rozumiem,
że trollujesz, bo robiąc export TERM=foo to mogę powiedzieć, że foo jest
rozpoznawany przez wszystko.
> eterm: -- prawie jak wyżej ale jeszcze do tego przezroczysty ;)
>           można sobie wyklikać część ustawień
No, prawie. Tyle tylko, że cholernie mułowaty i wielki. Ale to nic,
zawsze można zainwestować w lepszą maszynkę - wytłumaczenie będzie jak
znalazł.

Polecam aterma. Mały wielkościowo, a funkcjonalny.
--
Michał Byrecki