Re: Samba time out.

On Tue, 14 Dec 2004 15:37:52 +0100, Jakub Ambrożewicz
<Jakub.Ambrozewicz@pkpik.pl> wrote:
> Może
> use sendfile = no
> pomoże...?
> Gdybam tylko bo chodzi właściwie o odwrotną stronę, ale skoro chodzi o
> dwie samby to może...?
użyłem tej opcji. zupdatowałem wszystkie pakiety.
Pokaże mój smb.conf :
globalne ustawienia wyglądaja tak :

[global]
        workgroup = wrkgrp
        server string = %h server (Samba %v)
        encrypt passwords = false
        obey pam restrictions = Yes
        passdb backend = tdbsam, guest
        passwd program = /usr/bin/passwd %u
        passwd chat = *Enter\snew\sUNIX\spassword:* %n\n
*Retype\snew\sUNIX\spassword:* %n\n .
        syslog = 0
        log file = /var/log/samba/log.%m
        max log size = 1000
        use sendfile = No
        dns proxy = No
        panic action = /usr/share/samba/panic-action %d
        invalid users = root
-----------
ustawienia dla share :
-----------
[d]
        path = /d
        valid users = wojtek
        admin users = wojtek
        read list = wojtek
        write list = wojtek
        read only = No
        directory mask = 0666
        hosts allow = 10.0.0.4
        follow symlinks = No
-------------
Na stacji roboczej, po wejściu na zamontowany katalog, wpisanie ">a"
daje w dmesg taki komunikat:
-------
smb_trans2: invalid data, disp=0, cnt=0, tot=0, ofs=0
-------
Poszukam w bugach.. nie wiem.. w czymkolwiek..
Zupdatowałem obydwa systemy do najnowszych wersji wszystkich pakietów
i nadal nic.
 samba-common v.-> 3.0.9-1
---------
może chodzi o jakiś suid bit albo coś takiego w jakimś libie albo progu ?
ręce opadają... działało dobrze, a to na pewno nie wina sprzętu
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com