libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open

Witam

Próbuje odpalić program eagle (freeware,  niestety nie opensource do
projektowania płytek drukowanych), niestety po poprawnej instalacji
(przynajmniej nie wyrzuca żadnych błędów), przy próbie odpalenia dostaje:

 error while loading shared libraries: libstdc++-libc6.2-2.so.3: cannot open
shared object file: No such file or directory

Próbowałem obejść ten problem instalując wszystkie pakiety typu libstdc++6*,
metoda prosta, aczkolwiek tym razem nie skuteczna. Szczerze powiedziawszy
słabo się orientuje, kiedy jaka biblioteka jest potrzebna (ohh gdyby nie
apt-get :).

Używam SID`a.
Jak to pokonać, gdzie szukać (tym razem google nie bardzo mi pomaga) ?

Z góry dzięki za pomoc, mam nadzieję, że nie jest to pytanie w stylu: jak
postawić ftp`a :)

pozdrawiam
Krzysiek.