Re: najlepszy x-term

Dnia poniedziałek, 13 grudnia 2004 15:52, Wojciech Ziniewicz napisał:
> Mam pytanie do wszystkich.
> Który spośród terminali pod X'ami jest najlepszy.
> Zależy mi na w miare szybkim (chociaż nie to jest najważniejsze)
>                                                            terminalu
> który można zrobić np. przezroczystym.
> Jakie są wasze typy ?

A mi w końcu przypadła do gustu Konsole w KDE. Kiedyś byłem gorącym
zwolennikiem rxvt, potem aterm... następnie przyszedł czas na oświecenie - i
był G-T-M. Taby i konfiguracja w nim są przedobre... no a teraz gdy już nie
używam fluxboksa i mam kdeliby załadowane podoba mi się Konsole. Jest
konfigurowalna, dopracowana i ma Taby i zakładki. Polecam.

I pozdrawiam. :-)

PS: swoją drogą jest to wywoływanie flejma z lasu...

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]