Boot+lilo.conf

Dziwna sprawa dziś coś mnie podkusilo żeby zrestartować serwer robiłem to
zdalnie na komputerku lokalnym i co się zaczeło dziać podczas boot'wania
zaczął się restartować aczkolwiek po wyświetleniu listy sprzetu z BISO'u
doszedł do bootowania kernela i wtedy się wyswietlił czerowny ekran taki
gdzie ewentualnie można wybrać system tak jakby były tuaj dwa systemy
aczkolwiek od zawsze był Debian jako jedyny słuszny tylko skąd ten dziwny
komunikat. Zazwyczaj on czeka jakiś tam czas jest tzw. odliczanie izaczyna
się samoistnie bootować a tam w polu gdize powinien upływać czas jest
wyzerowany licznik a pod spodem napis Hit CR to system się zbootuje itd.
Pytanie bo jużnie pamiętam podejrzewam że problem tkwi w lilo.conf tylko że
jak tam nic nie widzę nie mogę znaleźć pwoodu dla jakiego miłoby się to
dziać. Aczkolwiek powodu poszukam sobie później najpierw proszę o wskazówkę
co należy uczynić żeby ten czerowny menager logowania się nie pojawiał - być
może jest to spowodowane którąś z aktualizacji ktorą wcześniej wykonywałem a
nie restartowałem serwera dlatego wcześniej tego nie zauważyłem. Proszę o
pomoc.
--
Pozdrowienia,
 seboizm