Re: fsck

"Artur M. Piwko" napisał.
> Jeśli chcemy uruchomić fsck, z poziomu powłoki systemowej wpisujemy fsck.
> Artur
> ps. z okazji zbliżających się świąt pozwoliłem sobie na mały żarcik.
>      przepraszam z góry wszystkich purystów dyskusyjnych... (=;
Witam.
Trzeba byc jeszcze rootem. Gdy padnie root file system pojawia sie
give the password for root, or ctrl d to reboot. No i oczywiscie
dojdzie kilka parqametrow. Oj js dobrze pamietam gdy w moich
poczatkach padl mnie ten system plikow i niezle sie wtedy nameczylem,
zeby go z pomoca kolegi uruchomic. Pozniej we FLUG-u dalem FAQ o tym pod
http://www.flug.org.pl/modules.php?name=FAQ&myfaq=yes&id_cat=8&categories=Podstawy#13
Pelna skladnia, to fsck -vy /dev/hdXY gdzie hdXY, to naprawiana
partycja.
Zycze Wesolych Swiat.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0