Re: Dziwne logi.

Jacek Kawa napisał.
> Dysk kaputt, albo fs kaputt albo oba wymienione.
Witam.
Wiec moze porobowac dodatkowo podać: fsck -vy /dev/hdXY
gdzie hdXY naprawiana partycja. Nieco wiecej o nim w moim FAQ, we FLUG-u
pod
http://www.flug.org.pl/modules.php?name=FAQ&myfaq=yes&id_cat=8&categories=Podstawy#13
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0