Re: garnome (Bylo Re: Gnome - edycja menu)

Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> writes:

> Tak - wszystko zo normlnie aptem miało by "gnome" w nazwie.

Tak myslalem, ale wolalem sie upewnic :D

> może troszeczkę :) - proszę spać spokojnie :P

A dziekuje! :D

> ogólnie zainstalowałem garnoma i nie musze nic instalować :P w nim
> jest raczej wszystko. Trzeba poszukać opcji zrobienia Deba moim
> zdaniem.

No a rzeczy, ktore nie sa czescia Gnome'a, ale uzywaja GTK2, np.
... PornView :D

> nie chodzi nawet o przyspieszenie. Nie chodzi o to że Gnome ładował
> sie 30 s ,a teraz łąduje się ok 5, raczej o to ,że jest duuużo fajnych
> opcji. Zawala o dziwo mniej pamięci w ramie, na prawde jest ładniutki
> i ogólnie dużo by jeszcze mówić.

To w Debianie te opcje sa wylaczone, czy masz na mysli jakies
nowe ficzery z Gnome'a 2.8?

> Ogólnie nowiutki jest (2.8 a można instalować 2.9).

Hmmm... Brzmi zachecajaco, ale chyba poczekam :)

> Jedyna rzecz która mi tylko nie pasuje to chyba to że wszystko sie
> kompiluje i a nie instaluje z paczki. Może gdzies tam była opcja do
> deba ale nie zauważyłem..

Gdyby byla taka opcja, to by bylo bombowo! :D

P.