Re: garnome (Bylo Re: Gnome - edycja menu)

On Fri, 10 Dec 2004 10:29:24 +0100, Paweł Tęcza <ptecza@debianusers.pl> wrote:
> Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> writes:
> Czesc!
>
> Dzieki za info! To ja mam kilka pytan w zwiazku z tym cackiem:
>
> 1. Rozumiem, ze wczesniej musze odinstalowac Gnoma z paczek i
>    zainstalowac sobie to cos ze zrodel? Ani moj apt-cache,
>    ani wyszukiwarka na http://packages.debian.org/ nic nie slyszeli
>    o garnome :(
> 2. Ile trwa kompilacja Gnome'a u Ciebie i jaka masz maszyne?
> 3. A co z zaleznosciami? W jaki sposob moglbym sobie wtedy
>    zainstalowac, dla przykladu, gpdf?
> [...]
ehh.. trudno mi odpowiedzieć na te pytania. polecam stronkę domową garnoma.
Pewnie można zrobić paczkę debową ,ale ja tego nie próbowalem. Po
prostu kompilowało sie podczas ssania.

2.Podane jest na stronce że na pentiumie 3 650 ze 128 mega ramu
bodajże 2-3 godziny.. mi się w to wierzyć nie chciało to sprawdziłem u
siebie na dwoch maszynach
-Athlon 2.2 Thoroughbred 800 Mb Ram - 1 godzina
-Celeron 530 Mendocino 128 Mb Ram - 3 godziny

no fakt że się za długo (jak na całego gnoma) nie kompiluje.

3. nie mam pojęcia co z zależnościami. osobiście doinstalowuje sobie
różne rzeczy i wszystko chodzi git
4. nie.. raczej nie dba ,chociaż jestem swieżutko po instalce i trudno
mi powiedzieć jeszcze cokolwiek o tym. Na prawde polecam stronke
--->  http://cipherfunk.org/garnome/

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com