Re: Gnome - edycja menu

On Fri, Dec 10, 2004 at 10:40:39AM +0100, Piotruś wrote:

> Tak dokładnie chodzi mi o usuwanie/dodawanie elementów.
>
> Prawym powiadasz....
> Jak kliknę prawym na ikonce ze stopkę gnoma, to mam tylko menu
> kontekstowe: pomoc,przesuń, usuń, zablokuj/odblokuj
> Próbowałem też na rozwiniętym menu kliknąć, ale bez rezultatu.

Chodzi o rozwinięte menu. Rozwijamy menu, wybieramy element, który
chcemy usunąć (np. Przeglądaj system plików), prawy klik -> Usuń ten
element. Żeby dodać -- podobnie: prawy klik -> Całe menu -> Dodaj nowy
element do menu.

Mam na myśli menu Aplikacje. Jeśli chodzi o Operacje, to rzeczywiście
klikanie prawym na elementach z tego menu nic nie daje (a raczej daje to
samo, co kliknięcie lewym). Ale w przypadku Operacji powstaje pytanie o
celowość grzebania w tym menu.

bogi

PS  Mam akurat Gnome 2.6, ale nie sądzę, żeby w 2.8 wiele się zmieniło w
tej kwestii.