Re: webalizer po polsku

Witaj bieniu,

Sory nie dokończyłem.

W Twoim liście datowanym 9 grudnia 2004 (12:13:41) można przeczytać:

> Witaj lista!

> hejka

> nie wiem do konca jak wlaczyc w webalizerku aby statystyki generowane
> byly po polsku, wiem ze trzeba kompilowac z jezykiem polskim ale
> chcialem to miec po debianowemu...

> debian SID
> pakiecik debiana z apt
> czy musze sciagac source i robic pakiet z uwzglednieniem jezyka
> polskiego ??

> nie wiem cyz w konfigu czegos nie wystarczy zmienic ...

> probowalem zrobic pakiet z source i pokolei:

> zmienilem link symboliczny webalizer_lang.h do jezyka polskiego i
> [...]

apt-get source webalizer
apt-get build-dep webalizer
dpkg-source -x webalizer_2.01.10-26.dsc
wchodzisz do katalogu webalizer.../po
i poprawiasz w pliku pl.po
potem wydajesz polecenie w katalogu webalizera:
fakeroot debian/rules clean
fakeroot debian/rules binary
Jeżeli nie masz ustawionych LC_ALL=pl_PL
to dodatkowo wchodzisz do katalogu debian i edytujesz plik rules:
dopisując na końcu linijki ./configure ... -with-language=polish a
dopiero potem fakeroot.
Plik .deb znajduje się w katalogu nadrzędnym.

--
Pozdrowienia,