Re[2]: webalizer po polsku dokonczenie

Witaj Marek,

W Twoim liście datowanym 9 grudnia 2004 (21:08:32) można przeczytać:

MA> Witaj bieniu,

MA> Sory nie dokończyłem.

MA> W Twoim liście datowanym 9 grudnia 2004 (12:13:41) można przeczytać:

MA> apt-get source webalizer
MA> apt-get build-dep webalizer
MA> dpkg-source -x webalizer_2.01.10-26.dsc
MA> wchodzisz do katalogu webalizer.../po
MA> i poprawiasz w pliku pl.po
MA> potem wydajesz polecenie w katalogu webalizera:
MA> fakeroot debian/rules binary
MA> Jeżeli nie masz ustawionych LC_ALL=pl_PL
MA> to dodatkowo wchodzisz do katalogu debian i edytujesz plik rules:
> [...]

ehm nie kumam robie dokladnie jak napisales i wszystko super ale nadal
mam podczas wydawania komendy:

/usr/bin/webalizer -c /etc/webalizer.conf
Webalizer V2.01-10 (Linux) locale: C

co dziwne niby mam locale polskie przy generowaniu oraz fonty polskie
w /etc/locale.gen mam wpis:

pl_PL ISO-8859-2

pozniej generuje:

~# locale-gen
Generating locales...
  pl_PL.ISO-8859-2... done
Generation complete.

a po:

~# locale
LANG=POSIX
LC_CTYPE="POSIX"
LC_NUMERIC="POSIX"
LC_TIME="POSIX"
LC_COLLATE="POSIX"
LC_MONETARY="POSIX"
LC_MESSAGES="POSIX"
LC_PAPER="POSIX"
LC_NAME="POSIX"
LC_ADDRESS="POSIX"
LC_TELEPHONE="POSIX"
LC_MEASUREMENT="POSIX"
LC_IDENTIFICATION="POSIX"
LC_ALL=

no i jak to rozumiec ? :((( DEBIAN SID ??? eh pogubilem sie a
webalizer nadal lazi po angielsku :D

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras