Re: Gnome - edycja menu

On Thu, 9 Dec 2004 21:23:51 +0100, Bogdan Baraszkiewicz
<bogi@voruta.eu.org> wrote:

> A co byś chciał poukładać w tym menu? Jeśli chodzi o usuwanie/dodawanie
> elementów, to wszystko można zrobić klikając prawym przyciskiem myszy w
> menu.
ja tylko nadmienię że dla posiadaczy gnoma ,warto sobie zainstalować
cacko o nazwie "garnome". Polega na tym że odpala się prostą aplikację
która ssie źródła i kompiluje najnowszego (bodajże 2.8) gnoma od razu
na stację roboczą ze wszystkiem co się wybierze. U mnie gnome dzieki
temu chodzi ok 20% szybciej. I w ogóle wszystko działa jakoś
sprawniej.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com