Nautilus/Gnome - problem z kopiowaniem/zapisywaniem na dyskietkę

Witam.

Mam problem z kopiowaniem/zapisywaniem plików na dyskietkę w Gnome (2.8,
ale na 2.6 też było to samo).

Klikam, dyskietka montuje się, wszystko pięknie działa. Mogę z
zamontowanej dyskietki coś usunąć, ale nie mogę na nią nic nagrać (np.
metodą przeciągnij-upuść). Otrzymuję komunikat:

"Błąd "Niepoprawne parametry" podczas kopiowania. Czy chcesz
kontynuować? Pomiń | Anuluj | Ponów".

Niezależnie od dokonanego wyboru, plik się nie nagrywa.

Nie można również zapisać pliku utworzonego w Gnome-owych aplikacjach,
np. w gedit na dyskietkę. Pojawia się komunikat "Nie można zapisać
pliku". Super!

Co ciekawe, wystarczy że skorzystam z shella, Midnight Commandera,
Krusadera, Konquerora czy dowolnego innego menedżera plików, a plik mogę
skopiować na dyskietkę bez problemu. Pliki tworzone w aplikacjach
nie-Gnome'owych (np. Kedit) mogę również bez problemu nagrać na
/media/floppy. Tak więc problem nie leży po stronie montowania
dyskietki, tylko środowiska Gnome.

Czy ktoś już się spotkał z tym problemem? Jeśli tak, to co to za czort i
jak go usunąć? Dla mnie osobiście nie stanowi to problemu, ale sadzając
użytkowników przed maszyną z Debianem nie mogę im mówić, że "sorry, ale
kopiowanie plików na dyskietkę nie działa. Możesz uruchomić sobie
konsolę, wpisać cp..." bo pójdą na komputer z Windowsem :)

Zainstalowałem 2 maszyny i na obu jest to samo. Na obu korzystałem z d-i
(wersja bodajze sprzed miesiąca czy dwóch, na pewno późniejsza niż RC1,
ale wcześniejsza niż RC2).

Będę wdzięczny za pomoc
Roman

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837