upgrade+problem

Mam następujący problem po wydaniu polecenia apt-get upgrade wywala się
konfigurowanie cyrus-common
i za nic w świecie nie mogę ani nic zaintsalować ani nic z tym korzystnego
zrobić.....
po wydaniu tegoż polecenia apt-get upgrade wywala mi następujący błąd:

[ciach]
yahnet:/etc# apt-get upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
0 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0  not upgraded.
1 packages not fully installed or removed.
Need to get 0B of archives. After unpacking 0B will be used.
Do you want to continue? [Y/n] y
Konfigurowanie cyrus-common (1.5.19-9.2) ...

NOTE: You must edit /etc/imapd.conf and specify your admin users
      otherwise you will not be able to add users to Cyrus. Consult
      /usr/share/doc/cyrus-common/README.Debian for more information.

Press RETURN to continue...
Starting Cyrus PAM pwcheck daemon: dpkg: błąd przetwarzania cyrus-common
(--configure):
 podproces post-installation script zwrócił kod błędu 1
Wystąpiły błędy podczas przetwarzania:
 cyrus-common
[ciach]

więc zrobiłem rzecz następującą dopisałem po admin: root
chcąc po raz kolejnyn zrobić apt-get upgrade on mi wywala
[...]

co zrobic żeby sie chociaż pozbyć upgrade'u tego pakietu albo najlepiej
spełnić warunki wskazane przez apt-get????