Re: gdm i różne rozdzielczości dla różnych użytkowników

Dnia 06-12-2004 14:04,Jakub Ambrożewicz napisał:

> Jeśli nie miałaby to być rozdzielczość używana przez gdm, a
> rozdzielczość używana przez pulpit użytkownika, czyli przez gnome, to
> możesz sprawdzić sobie aplikacje -> ustawienia środowiska ->
> rozdzielczość ekranu (gnome-display-properties, pakiet capplets).

W zasadzie, to zależy mi zarówno na gdm jak i gnome.
Ale to co napisałeś, u mnie nie działa, sprawdzałem zanim napisałem :)
Zaznaczyłem rozdzielczość 800x600, zaznaczyłem, że dla tego komputera,
przy wylogowaniu zaznaczyłem by zapamiętał ustawienia. Po wylogowaniu
gdm "wskoczył" na 1280x1024 (tak jak to normalnie robi); zalogowałem się
ponownie i... bez zmian, 1280x1024 :(

misiek
***  Michal R. Hoffmann        |    <mailto:misiek@knm.org.pl>      ***
***             -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =-                   ***