reverse DNS

Witam

Jak widac po ,,Received: from ....'' moje maile wysylane sa z domeny
ktora ustawil moj dostawca Internetu. U mnie stoi glowny DNS ktory
trzyma zupelnie inna domene (jedna z darmowych na int.pl).

Zapasowy jest na fns1.sgh.waw.pl. Czy jest szansa, zeby ustawic
reverse DNS tak, aby moje IP bylo rozwiazywane w swiecie na ta
moja domene z int.pl a nie ta od dostawcy?

Pewnie lamerskie, ale naprowadzcie mnie na wlasciwe tory ...

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |