Po co php4-gd potrzebuje xserver-xfree86

Witam

Pytanie w tytule jest retoryczne, bo oczywiscie GD ciagnie xfree86
zaleznosciami, ale czy to nie jest cokolwiek dziwnee?

Chcialem postawic serwer i zainstalowac na nim ,,moodle''.
Po 'apt-get install moodle' oniemialem gdy pokazal ze chce sciagac
xserver. Na tej maszynie nie potrzebuje do szczescia xserver'a.
W efekcie zainstalowalem tego moodla ze ,,zrodel'' i nie mam GD

I teraz pytania:
- czy ja czegos nie wiem i mozna to ominac?
- czy ktos tu nie popelnil jakiegos bledu w zaleznosciach?
  przeciez to dziwne, aby skrypt php domagal sie X'ow.
- jak byscie wybrneli z takiej sytuacji? Nadmieniam ze doceniajac
  system pakietow Debiana chcialbym moj serwer stawiac tylko
  debianowo, a wiec zadnych kompilacji.

Pozdrawiam.

--
|     Krzysztof Krupa      |      GG: 1104936          |
| chemiczek@poczta.onet.pl | Linux user number: 321885 |