Re: Xmms - blad w paczce? - dlugie

Artur Gorniakowski <gartus@wp.pl> writes:

> [...]
>
> Gtk-WARNING **: Nie można odnaleźć modułu ładowalnego na ścieżce: "libxfce.so",
> Gtk-WARNING **: Nie można odnaleźć modułu ładowalnego na ścieżce: "libxfce.so",
> libesd.so.0: cannot open shared object file: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> libmikmod.so.2: cannot open shared object file: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> libvorbis.so.0: cannot open shared object file: Nie ma takiego pliku ani katalogu
> Inconsistency detected by ld.so: ../sysdeps/generic/dl-tls.c: 72: _dl_next_tls_modid: Assertion `result <= _rtld_local._dl_tls_max_dtv_idx' failed!
[ ... ]
> I co dalej? Od trzech dni jestem bez muzyki :(
> Prosze o pomoc

Zwykle _staram sie_ nie odpowiadac, jak nie znam rozwiazania, ale
widze, ze jestes zagrozony wpadnieciem w gleboką depresje (3 dni
bez muzy?  toz to straszna tortura...).

Sprobuj na razie zignorowac to libxfce.so i zainstaluj
`libmikmod2' lub cos podobnego, bo nie wiem jakie masz distro, a
takie rzeczy sie czasem zmieniaja.  Jak xmms nie ruszy to moze
jeszcze te libesd i libvorbis, choc watpie, zeby to cos dalo.

--
Przedziwny ogarnął mnie kaprys. /