Re: Karta V35 (frame relay)

On Fri, 3 Dec 2004 09:29:19 +0100 (CET)
Piotrus Urbanowicz <piotru@sokolow.pl> wrote:

> Mnie sie wydaje z eprzy obecnych cenach routerow bardziej sie oplaca
> rozwiazanie sprzetowe najprostszy router alleda kosztuje okolo 1000 zl
> czyli podobnie jak karta i ma jedna kolosalna zalete jak cos sie
> powiesi to wystarczy wycignac wtyczke i wlozyc spowrotem a tego nie da
> sie zrobic przy pomocy linuxa
[...]

Porzadny router sprzetowy z interfejsem V.35 to raczej koszt
klku/kilkunastu tysięcy PLN.
Natomiast opowiastek w stylu 'wystarczy wyciagnac wtyczke' to mi sie
nawet komentowac nie chce.

PS.
Napraw sobie MUA, bo topposting tutaj to nie jest to, co tygrysy lubia
najbardziej.

--
Piotrek Bińkowski