Zapchane lacze

Witam.
Mam maly problem, mianowicie ktos prawdopodobnie zapycha mi z zewnatrz lacze. A zaczelo tak sie dziac po dolozeniu 2 lacza... pare dni dziala normalnie a pozniej na wykresie szpila jak niewiem wyskakuje i przerwa w necie. Normalnie jest wykozystywane 50% lacza. Jakies propozycje baz wskazowki? W tepsie powiedzieli ze jest bardzo prawdopodobne ze wlasnie ktos z zew. tak sie bawi, przydal by sie IP jego do filtra Jeszcze dodam co najlepsze, ze w caffe niema przerw i dziala dobrze, tylko w reszcie sieci u klientow sa przerwy i sie bardzo muli.