dhcp

Dnia wtorek, 30 listopada 2004 00:41, jacek napisał:
> Znalazłem w opisie, że aby dhcp uruchamiało się przy starcie serwera muszę
> w pliku /etc/init.d/dhcp zmienić wartość run_dhcp=1. Ale tam takiego
> parametru nie ma? Pozdrawiam

Dopiero poprawnie zaczął działać gdy wpisałem dhcpd eth0 (mam dwie karty sieciowe a chciałem zeby działał na eth0). Tyle ze po restarcie serwera znowu nie działał więc w pliku /etc/init.d/dhcp dopisałem linię /usr/sbin/dhcpd eth0. W efekcie czego wiadomo przy każdym odczycie pliku dhcp uruchamia się program dhcpd z parametrem eth0. Zdaję mi się ze ta sprawe mozna zrobic inaczej ale póki co dziala i to jest najważniejsze.
Dzięki Leszek za pomoc. Pozdrawiam