Re: serwer z Adaptec RAID 2200S i instalacja debiana

al@alchemist.one.pl (Alchemist) writes:

> Mam serwer Fujitsu-Siemens z kontrolerem RAID Adapteca 2200S i pytanie
> jak na czymś takim zainstalować Debiana? Mam płytkę DVD z Sarge z
> Linux Magazine z której chciałem to zainstalować ale podczas startu
> kontroler RAID nie jest wykrywany, na stronie adapteca są "drivery" do
> RH/SuSE ale jak je zastosować do Debiana?

Haj!

Proponuje uzyc do instalacji 1. plytki z najnowsza wersja
instalatora Sarge'a (Debian-Installer RC2
- http://www.debian.org.br/devel/debian-installer/index.en.html).
Gdy niedawno chcialem zainstalowac Sarge'a na dysku SATA przy
uzyciu tej samej plytki DVD, o ktorej piszesz, ale mi sie to nie
udalo. Dzieki D-I RC2 instalacja przebiegla jak po masle, bo ma
on o wiele bardziej dopracowane wykrywanie wlasnie takiego sprzetu
jak SATA czy RAID.

Pozdrawiam,

P.