Apache (MPM worker) i grsec - alerty w syslogu

Cześć wszystkim.
Mam taki problemik:
Apache 2.0.52 jako "worker" wielowątkowy, kernel 2.4.27+grsec.
W grsec-u włączone logowanie sygnałów, zasobów oraz adresów IP w
proc-u. Grsec-a włączam w skryptach startowych i "lock"-uję żeby nie
było wątpliwości. Od pewnego czasu zauważyłem wpisy w syslogu:

Oct 25 10:38:01 serwer_www kernel: grsec: From X.X.X.X: signal 11
sent to /usr/local/apache/bin/httpd[httpd:12098] uid/euid:48/48
gid/egid:48/48 itd. itp.

Moje zdziwienie jest jest tym większe że X.X.X.X to sdres mojego
terminala. Co wysyła SIGSEGV do mojego Apache? IDS nic nie wykrywa.
Dodałem do httpd.conf CoreDumpDirectory ale dumpkory się nie
pojawiły. Próbowałem zmusić Apache żeby zrzućił core'a ale się nie
udało.

Czy ktoś ma podobne problemy i wie o co chodzi?

luke
GG 2544125