Re: Plik konfiguracyjny demona w pakiecie

On Tue, Nov 30, 2004 at 07:56:36PM +0100, Bartosz Fenski aka fEnIo wrote:

>Hmm... nie bardzo rozumiem w czym problem. Myślisz, że połatany Makefile
>zainstaluje to jakoś magicznie, inaczej od Ciebie? ;)

Hmm... a spojrzałeś na sposób realizacji we wspomnianym przeze mnie
qpopperze? Tam właśnie połatany Makefile jest odpowiedzialny za
instalację pliku konfiguracyjnego (i to w bardzo IMHO brzydki sposób),
bo domyślnie 'make install' konfiga nie tyka - tak jak w moim przypadku.

Zobacz sobie głównie *.diff.gz - zaczyna się właśnie od Makefile.in
i jest tam m.in. linia:
+   install -m 0644 -o root ${top_srcdir}/debian/qpopper.conf ${DESTDIR}/etc/

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]