Re: Utrzymywanie konfiguracji rc po aktualizacji systemu

On Tue, Nov 30, 2004 at 11:11:54PM +0100, Michal Politowski wrote:

> Bez przesady. Przed invoke-rc.d miałbyś dużo racji, ale przecież powstał on
> głównie po to żeby uniknąć problemów z startowaniem wyłączonych usług przy
> aktualizacjach.

Hmm.. faktycznie, widzę że tu jakieś czarodziejskie policy-rc.d, o
którym wcześniej nie miałem pojęcia. Może jednak zignorujcie to co
wcześniej napisałem, muszę się doedukować :-P

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216