Re: skrzecząca ALSA

Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> writes:

> apt-get install alsautils albo alsamixer i tyle.

Kde nie uzywam, mam alsamixer oraz alsamixergui, ale nie ma w
nich zadnych switchy do 3d.  Probowalem wlaczac i przesuwac
suwaki, w ktorych nazwach bylo slowko "surround", ale nic to nie
dalo.

--
You have no friends.  Your beautiful life has changed./
   You are going to be insane.                       /