Re: Clamav - kłopot...

On Sun, Nov 28, 2004 at 09:56:17AM +0100, Mikołaj Menke wrote:

>Nie wiem co możesz poprawić, ale ja ze swojego doświadczenia z Clamav i
>Exim4 mogę powiedzieć, że gdy poczta miała być skanowana przez demona to
>nie działało, pomimo, że wszystko wyglądało ok.

O, to zupełnie inne doświadczenia niż moje.
Clamd u mnie skanuje bez problemu.

I jakoś nie za bardzo chce mi się wierzyć w to, że ,,wszystko
wyglądało ok'' - coś musiało wyglądać nie ,,ok'', choćby paniclog
exima, albo clamd.log.

Skanowanie przez wołanie clamscan może się sprawdzić przy bardzo małym
ruchu, ale przy większym ładowanie bazy wirusów przy każdym skanowanym
liście zabije serwer błyskawicznie.

--
Jacek Politowski  [rallypl.te@m.olsztyn]