Re: Skype

Dnia czwartek, 25 listopada 2004 22:39, Tomasz Napierala napisał:
> Nie spotkałem się z tego rodzaju problemami w przypadku korzystaia
> z NATU. W mojej sieci na 7 kompach śmiga Skype, że aż miło. Na Debianie
> miałem kiedyś jedynie problem z symlinkami do urządzeń audio, ale po
> przejściu na alsa z jajem 2.6 jakoś wszystko się samo poustawiało.

ja korzystałem zarówno z OSS na 2.4, jak i alsy na 2.6, oba końce rozmowy za
NATami, i absolutnie żadnych problemów (nawet bez większej dozy
cierpliwości).

Mam teraz jednak na 2.6 (alsa z emulacją OSS) mały problem z dzwiękiem,
mianowicie to, co mikrofon nagrywa wrzuca mi także na głośnik...(no i
przeszkadza to w rozmowie). Da się gdzieś to wyłączyć?

pozdrawiam,
Paweł Janik