Re: Padło su

On Fri, 26 Nov 2004 17:40:46 +0100, Michał ,,KNT'' Gorycki
<zajcewl@poczta.wp.pl> wrote:
> Greetz to All!
>
>         Mam dziwny lecz niepokojący problem: padło mi su. Nie ma pliku.
> /bin/login też. ,,apt-get install --reinstall login'' nie przywraca ich.
> Próbowałem wgrać żywcem z paczki:
>
> $su
> Password:
> su: Authentication failure
> Sorry.
jeżeli już mówisz o włamie to proponuje sprawdzić .bash_history dla
roota (np. mountując dysk z systemem pod knopixem albo innym distrem).
do tego sysloga oczywiście i jeśli masz to ssh loga :)
a ogólnie jeśli nie masz pliku "login" to możliwe że jakieś badsektory
albo cuś ? może cache w dysku padł ? typowy objaw jest taki że pliki
znikają ..;/

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com