Re: Problem z karta muzyczna

On Fri, 26 Nov 2004 14:45:38 +0100, Milian Mateusz
<se04059@fh-hagenberg.at> wrote:
> Witam wszystkich
> Jestem newbe, w zasadzie to moj pierwszy kontakt z linuksem, (kiedys mialem przez jakis czas "mandrake")
> Mam problem z dzwiekiem, zainstalowalem sarga na laptopie hp zv5015, ale nie ma dzwieku gdy odplam xmms dostaje:
a alsaconf próbowałeś ? (strona domowa alsy i DOKUMENTACJA :
www.alsa-project.org )
ogólnie masz prawdopodobnie kerna 2.6.x, a one mają alse w środku w
przeciwieństwie do 2.4.x więc polecam poczytać sobie konkretnie o
alsie.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com