Re: brak usług na eth1

On Fri, 26 Nov 2004 12:19:43 +0100, Daniel Kukuła
<kuku@keplera.zabrze.net.pl> wrote:
> wyłączyem bo byla domyslnie wlączona :P
boshe ??? to na pewno debian ???
> dokladnie o to mi chodzi - tylko jak to zrobic na eth1
> hmm raczej niczym tego typu sie nie bawilem, a z twojej wypowiedzi rozumiem ze
> wszystko powinno sie pojawiac od razu na eth0 i eth1 ?
> no w kazdym razie u mnie niema ani ftp ani ssh do ktorych z lanu na eth0 mozna
> sie dostac

w większości konfów do usług internetowych pojawia się opcja "listen
on IP" - w sambie i ssh jest na 100%, w proftpf lub innym ftpd może
się inaczej nazywać.
ogólnie polecam dokumentację lub kanał ircowy #debian
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com