Re: Skype

qdlaty76@go2.pl napisał(a):
 > Debian ma swojego deba dla Skype. Nie trzeba nic konwertowac.
Oczywiście nie oficjalnie. Wpisy do sources.list

deb http://www.bootsplash.de/files/debian/ unstable main
(czasami nie nadążają z nowszymi wersjami)

deb http://niall.frogstomp.com/debian ./
(tu w miare up-to-date, ale za jakośc paczek nie ręczę)

Skype jest jednak najlepszy dla rozmowz mikrofonem,
> ale przy NATcie trzeba miec duzo cierpliwosci.

Nie spotkałem się z tego rodzaju problemami w przypadku korzystaia
z NATU. W mojej sieci na 7 kompach śmiga Skype, że aż miło. Na Debianie
miałem kiedyś jedynie problem z symlinkami do urządzeń audio, ale po przejściu na alsa z jajem 2.6 jakoś wszystko się samo poustawiało.

pozdrawiam
--
Tomasz 'Zen' Napierala
JID: tzn@jabber.org | GSM: 509694518