Re: Skype

>Witam
>
>Czy ktoś posiada doświadczenia z programem skype ? ściągnąłem sobie rpm
>dla fedory, przekonwertowałem go do deb'a, zainstalowałem. Niby działa,
>ale np. połączenie na testowego rozmówcę udało mi się zestawić tylko dwa
>razy na kilkanaście prób.
>
>pozdrawiam
>Tomek
>

>--

Debian ma swojego deba dla Skype. Nie trzeba nic konwertowac. Z tymi komunikarami to jest tak, ze niektore nie dzialaja za NATem. A jak juz dzialaja, to ciezko jest zestawic polaczenie, bo wymagany jest raczej wiekszy transfer. Jeszcze jak do tego routing jest pokrecony w sieci, to juz wogole rozmowa graniczy z cudem.
Skype jest jednak najlepszy dla rozmowz mikrofonem, ale przy NATcie trzeba miec duzo cierpliwosci.

Zakladam, ze wszystko dobrze masz zainstalowanen, ze nic sie nie skaszanilo

PZDR
QD