[newbe] woody -> sarge -> zwiecha przy zamykaniu kde -> ...

Witam,

Po raz pierwszy w zyciu zrobilem upgrade z woody do sarge. Po
pokonaniu komplikacji, wiekszosc rzeczy dzialala. Niestety, kiedy
przyszedl czas na zamkniecie systemu (wylogowywanie z kde) linux sie
powiesil. tak tak, powiesil... brak reakcji na wszystko... i poszedl
reset.
W mbr mam bootloadera winXP. lilo zainstalowane BR partycji hda2. nie
zrobilem update lilo (zapomnialem skopiowac opcją dd...).
pierwsze po uruchomieniu, to zamiast startu mam niekonczace sie
20202020.... rescue debiana nie dziala... (nie znajduje /dev/hda2).
mam plyte fedora core 3, cos tam poprawil fsck.ext3, ale blad nadal
jest...
Jednak w winXP teraz uruchomilem program explore2fs i widzi te
partycje. a wiec, albo partycja jest i ja zle robie, ale nie widza i
ja zle robie. jakis hlp dla newbe? Jesli nie znacie odpoaiwdzi, jutro
bede robilponowna instalacje systemu...

--
Pozdrawiam serdecznie:
 MONSter                          mailto:mons@op.pl