Re[2]: skrypt imq pod dwa łącza

Witaj Lenthir,

W Twoim liście datowanym 24 listopada 2004 (12:22:47) można przeczytać:

L> Albo źle skonfigurowany, albo źle przycięte łącze, albo masz błęd przy
L> uruchamianiu spowodowane brakiem jakichś pakietów lub czegoś tam.
L> Mi wszystko chodzi fajnie. Mam jeszcze małe zastrzerzenia, ale można na
L> tym skrypcie działać już.
L> Kilku innym osobom też już to chodzi i całkiem fajnie.

L> Masz dobre imq? PREROUTING After Nat - POSTROTING Before Nat (AB) lub
L> pach imq_nat.diff

przy robieniu imq korzystalem z tego opisu:

http://alfa.tailor.com.pl/imqhtb/2.4.26/imq_htb_pl.html

czyli imq mam stad:
wget http://www.linuximq.net/patchs/linux-2.4.26-imq.diff

tak mam nalozona latke imq_nat.diff
jajko 2.4.27

zreszta wszystko zrobione wedloog tego opisu hm

ale mimo to pingi sa bardzo wysokie na porcie 27015 jesli wpisany ten
port tylko do tcp to 2000 :P
gdy dodam port do udp ports to lepiej ale pingi 300-500 :P

do wp.pl i onetu ida ok

ale jeszcze jest problem przy tych ftpach przy logowaniu w trybie
pasywnym

wracajac do mojego skryptu to te wpisy:
tc qdisc add dev br0 handle ffff: ingress
tc filter add dev br0 parent ffff: protocol ip prio 50 u32 match ip
src 192.168.1.11 police rate 35kbit burst 16k drop flowid :1

mam po to by kolesiowi o danym ip przyciac net na stale i wtedy mi to
dziala ...

bede probowac doprowadzic do ladu moze Twoj skrypt ale jak na razie mi
cos nie idzie

--
Pozdrowienia,
 bieniu gras