Re: skrypt imq pod dwa łącza

bieniu gras wrote:
Witaj Lenthir,

W Twoim liście datowanym 23 listopada 2004 (20:49:49) można przeczytać:

L> Wykończony skrypcik... poprawiłem kilka bugów. Zachowuje się stabilnie
L> na razie. To co ma chodzic po LAN chodzi po LAN. Reszta wpada do L> właściwych kolejek.

L> Ktoś chce potestować... po uruchomieniu skryptu isnieje możliwość L> podglądu kolejek:
L> np.:
L> ./htb0.5.3 stat 192.168.0.2
L> ./htb0.5.3 stat lan
L> lub ./htb0.5.3 stats

hejka
ustawilem wszystko w Twoim skrypcie i niby dziala na imq ale dlaczego
mam takiego wysokiego pinga ??? tego nie rozumiem :( 2000 na porcie
27015 dodalem do udp 27015 i nieco lepiej jest ale nie tak jak powinno
bo wczesniej mialem 30-70 hmmm

aha i co z trybem pasywnym ??? to sie strasznie wtedy slimaczy np po
polaczeniu na ftp w trybie pasywnym

Albo źle skonfigurowany, albo źle przycięte łącze, albo masz błęd przy uruchamianiu spowodowane brakiem jakichś pakietów lub czegoś tam. Mi wszystko chodzi fajnie. Mam jeszcze małe zastrzerzenia, ale można na tym skrypcie działać już.
Kilku innym osobom też już to chodzi i całkiem fajnie.

Masz dobre imq? PREROUTING After Nat - POSTROTING Before Nat (AB) lub pach imq_nat.diff