Re: mikrofon

Marcin Juszkiewicz napisał.
> tam od razu inwestować... najpierw sprawdź czy ALSA pomoże. Mój domowy komp na
> wejściu mikrofonowym ma tuner TV i działa bez problemu (a może to line-in?)
Witam.
Wyjscie audio karty TV nie powinno sie laczyc z wejsciem mikrofonowym
karty dzwiekowej gdyz, to wejscie bedzie przesterowane zbyt duzym
sygnalem i
moze dojsc do znieksztalcen dzwieku. Nalezy podlaczyc do wejscia
line-in.
Przy odbiorze TV uklady karty dzwiekowej zajmuja sie regulacja sily
glosu i
barwy. Uklady karty TV wydzielaja sygnal audioo z sygnalu telewizyjnego
( w polskim standardzie TV OIRT na czestotliwosci roznicowej fonii 6.5
MHz.)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0