Re: mikrofon

krzysztof strug napisał.
> Witam,
> ktoś ma jakieś sugestie co do powodów nieskuteczności nagrywania
>   czegokolwiek za pomocą mikrofonu?
> nagrywa się wyłącznie jednostajne buczenie.
> Odtwarzanie działa bez problemów.
> mam jądro z edu-cd - 2.4.24-xfs, nie wiem czy to ma znaczenie.
> sarge
> alsa
> dzwiek: via-82xx
> biore pod uwage fakt ze moze sprzetowo mam cos nie tak, ale jak sie upewnic?
Witam.
Moze masz przerwe w kablu mikrofonowym - burczenie moze wywolac oberwany
ekran
tego kabla przy mikrofonie, lub wtyczce. Rowniez uszkodzenie samego
mikrofonu moze wywolac ten sam efekt. Najprosciej mikrofon sprawdzi
podlaczajac go do wzmacniacza z wejsciem mikrofonowym, lub
jezeli obok debiana masz rowniz inna distro, lub windoze, lub jeszcze
lepiej w innym komputerze poprobowac cos nagrac do pliku i go odsluchac.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 9.0