Re: agp 8x nvidia

On Mon, 22 Nov 2004 19:19:08 +0100, debian7 <debian7@poczta.onet.pl> wrote:
> Witam,
>
> brak mi już sił w poszukiwaniu więc proszę o pomoc.
> nie mogę wymusić AGP 8x pod linuxem, agpgart nie jest ani wkompilowany
> ani załadowany.
> mdprobe nvidia ładuje moduł z tym,że :
>
> cat /proc/driver/nvidia/agp/status
>
> AGP initialization failed, please check the ouput
> of the 'dmesg' command and/or your system log file
> for additional information on this problem.
>
> choć
> cat /proc/driver/nvidia/agp/card
> Fast Writes:     Supported
> SBA:             Supported
> [...]
istnieją minimum dwa równoważne moduły do agp i z tego co wiem dla agp
8x agpart nie jest najlepszy. warto poszukać w necie jak się nazywa
ten drugi, robiony na czipset VIA. jakiś artykuł raz nawet czytałem
dlaczego i kiedy ten drugi jest lepszy od agpgart itd.. tylko tyle
pamiętam, może on zadziała.
--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com