Re: sarge, new kernel, lilo -> Kernel panic :(

On Mon, 22 Nov 2004 13:59:28 +0100, Tokarczuk, Tomasz, (BRE/DIN)
<tomasz.tokarczuk@brebank.com.pl> wrote:
> a mam pytanko - dorzucałeś jakiś inny kompilowany kernel i odpalałeś lilo?
> domyślam się już, w czym jest problem, ale jeszcze tego nie przetestowałem.
> Niemniej ten problem powinien być raczej we wszystkich wersjach sarge :(

no zdecydowanie wielokrotnie mi się tak zdarzyło. używam tylko lilo a
kernele mam zawsze ze 3 zarówno kompilowane jak i imagowe.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com