Re: [OT] Re: Debian DVD

On Sat, 20 Nov 2004 12:26:22 +0100, PiK <pik@go2.pl> wrote:

> Kopiowanie filmów DVD bez kompresji, wycinania dodatków itp.
> Takie płyty można już dostać w cenie 30zł. Oczywiście nadal cena jest
> wysoka, ale w końcu kiedyś spadnie :)

Sprzedaję płytki na WGK koło stodoły. Ludzie się pytają non stop o
dwuwarstwowe płytki i zawsze robią duże oczy. najtańsze kosztują
dokładnie 30 zł, ale powtarzam - najtańsze. żeby płytka była dobra i
można na niej bezpiecznie na jakiś rok *nie więcej* nagrać, można
sobie wydać 50-60 zł.  poza tym jest pewien problem co do jakości
nagrania na dual-layarze. mniej wiecej 10% danych na drugiej warstwie
ulega uszkodzeniu jak się upuści płytę albo  wystawi na słońce..
na prawde nie warto w to inwestować na razie.

--
Pozdrawiam, Wojciech Ziniewicz
wojciech.ziniewicz (at) gmail (dot) com